Montag, 6. September 2010

Good morning sunshine - Einen wunderschönen Guten Morgen


good morning sunshine, ursprünglich hochgeladen von galerie morgenstern
Sunflowers from the church garden. Yesterday we had the "Pfarrfest" in our village and the flowers there where so gorgeous I just couldn't resist taking pictures. And, because our reverend suggested it, I did take pictures of his residence to paint it in watercolour for the upcoming exhibition this weekend. Ich will show you as soon as it is finished.

Sonnenblumen aus unserem Pfarrgarten. Gestern hatten wir Pfarrfest und ich konnte den Blumen nicht widerstehen. Das Brunnenhaus habe ich auf Anregung unseres Pfarrers natürlich auch fotografiert um es für die Ausstellung am kommenden Wochenende zu malen. Ich zeige es euch dann. Einen schönen Tag wünsche ich euch.

Kommentare: